Dave Matthews w Glasgow

Dave Matthews & Tim Reynolds.

Ha, w końcu się udało, byłem na koncercie Dave Matthews‘a w Scottish Exhibition Centre. Był to występ akustyczny Dave’a i oczywiście grał z nim Tim Reynolds. Do tej pory zachwycać się mogłem tylko koncertem na CD z Luther College, a teraz wiem jak to jest na żywo. Sam koncert był świetny i nawet trochę się wzruszyłem, że coś co wydawało się tak odległe i niemożliwe zaistniało w rzeczywistości.

Pomiędzy utworami Dave oczywiście gadał i chociaż na ogół wychodzi mu to śmiesznie, tym razem trochę czasem bredził, poprostu chyba był wcięty. W żartowaniu brnął w ślepą uliczkę, ale na końcu zwykle jakoś udawało mu się zachować twarz. W każdej przerwie pomiędzy kawałkami jakiś szkot domagał się głośno kawałka “Hello again”, a za czwartym razem poprosił już o “Hello fucking again” na co Matthews swierdził “Koleś chyba mówi poważnie”.

Koncert był świetny, szkoda tylko, że Tim Reynolds nie miał za wielu okazji żeby się gitarowo popisać, chociaż to co pokazał i tak było dobre. W sumie show był dla mnie ważniejszy chyba sentymentalnie niż muzycznie. Cały czas czekałem żeby wykonali utwór “#41”, ale się jednak nie doczekałem, za to “Grey Street” i “Two Steps” były zagrane genialnie. To, że Dave był trochę wcięty zupełnie mu nie przeszkadzało w graniu i śpiewaniu, mi za to trochę…

5 komentarzy do “Dave Matthews w Glasgow”

  1. Shogun

    W maju w Londynie i Dublinie.
    Jak DMB zdazy wytrzezwiec do tego czasu to sie moze wybiore ..



  2. mariusz

    Ja chce sie wybrac na ten w Dublinie. Bedzie z cala kapela, a ze Guiness tak nie kopie jak szkocka whisky wiec pewnie bedzie z nim wszystko ok :)



  3. brainisout

    W Dublinie, to mozna wypic piwko w wiekszym gronie, bo na koncercie to musze sie pojawic. ; )



  4. mariusz

    Hi, it’s polish language. I was there but I don’t have any pictures. The only thing I know of is this review with 3 photos (but quality is low, they were taken with mobile phone I guess)



  5. andrzej91

    kurde tez chcialbym pojechac na jakis koncert dmb, ten zespol jest zupelnie inni niz wszystkie inne to taka komercha, szkoda ze w polsce tak malo popularny jest zepol dmb :( ciekawe czy kiedys przyjada do polski, aha dodam ciekawostke ze co niedziele w radiowej trojce puszczaja kawalki z plyty Everyday ostatnio lecialo Dream of out Fathers :)



Zostaw komentarz

Trackback: http://blog.9gods.com/2007/02/25/dave-matthews-w-glasgow/trackback/